Met de telefoonservice advocaten bent u altijd bereikbaar

Wanneer u drukbezet bent, dan is de kans groot dat u geen tijd kunt vrijmaken om telefoontjes te beantwoorden. Tenminste, niet de hele dag door. U zou het liefst hebben dat mensen alleen op een bepaalde tijd bellen, maar zo werkt het helaas niet. Het kan dan zijn dat u belangrijke telefoongesprekken mist en zo uw cliënten niet voldoende kunt bijstaan. Het is dan wellicht een idee om een telefoonservice advocaten in te schakelen. U hoeft dan geen secretaresse of receptioniste in te huren, de telefoonservice advocaten handelt uw inkomende telefoongesprekken vakkundig en vriendelijk af. 

De telefoonservice advocaten kan u echt helpen

Zo maakt de telefoonservice advocaten een belnotitie van ieder telefoongesprek. U krijgt deze notitie in uw mail box, via de SMS of via de app en natuurlijk ziet u ieder gesprek terug in uw persoonlijke dashboard. Zo weet u exact wat er is besproken en met wie. U kunt, aan de hand van deze belnotities, een terugbel moment inplannen en zo heel efficiënt aan het werk blijven. Zonder telkens afgeleid te worden door de telefoon. De telefoonservice advocaten zal zich, dat is vanzelfsprekend, goed inlezen in uw bedrijf zodat vragen ook daadwerkelijk behandeld kunnen worden zonder uw tussenkomst. Dat geeft rust!

Maak gebruik van een telefoondienst wanneer het u uitkomt

Wilt u dat de telefoondienst uw telefoontjes 24 uur per dag, 7 dagen per week beantwoordt? Dat kan. Maar het kan ook zijn dat u alleen tijdens kantoortijden bereikbaar wilt zijn voor telefoontjes van cliënten of dat u 's avonds en in het weekend zelf de telefoon wilt aannemen. De mogelijkheden zijn er om al uw telefoonverkeer uit te besteden. De telefoondienst werkt altijd met teams van 4 personen. Hierdoor kan ieder telefoongesprek worden aangenomen, ook wanneer één telefoniste al in gesprek is. Door deze teams loopt u geen gesprek meer mis!

Kan ik tijdelijk gebruikmaken van een telefoonservice?

U kunt zeker tijdelijk gebruikmaken van de telefoonservice. Bijvoorbeeld wanneer uw eigen telefoniste met zwangerschapsverlof is of een vakantie heeft geboekt. U hoeft dan geen tijdelijke kracht in te laten werken. De telefoondienst neemt u die zorg uit handen. U hoeft ook geen contract af te sluiten om gebruik te kunnen maken van de telefoondienst, deze dienst is dagelijks opzegbaar en zo weer op te starten. Ook wanneer u normaal gesproken altijd op kantoor aanwezig bent, maar nu, bijvoorbeeld voor een project, hele dagen in overleg zit is het handig om, voor de duur van dat project, een telefoonservice in te schakelen.

Geef een antwoord